Znajdź:
  
Jedyny tygodnik regionalny z tradycjami. Rok założenia 1909.
Zaloguj się
Nowe konto
Poniedziałek, 21 maja 2018
Wiktora i Tymoteusza
kultura   aktualności   historia   ekologia   medycyna   turystyka   sport   felieton   wizytówki firm   archiwum(450-479)   sprawy społeczne   zdrowie   gospodarka   edukacja   wiadomości   informacje   publicystyka   GMINY I POWIATY   polityka   wywiady   INFORMACJE CZĘSTOCHOWA   INFORMACJE REGION CZĘSTOCHOWSKI   WYDARZENIA CZĘSTOCHOWA   INTERWENCJE CZĘSTOCHOWA   INTERWENCJE REGION CZĘSTOCHOWSKI   finanse   ubezpieczenia   Rolnictwo   Budownictwo   MOTORYZACJA   ROLNICTWO   Z WOKANDY   Gazeta Częstochowa   

  Nr 20 (1367) 2018-05-17
  W NUMERZE:
» Raków nadal w grze o Lotto Ekstraklasę!
» JANÓW. Pustynne biegi i marsz
» Skra rozpoczyna walkę w regionalnym Pucharze Polski
» Czepkowanie na AJD
» Więcej środków na budżet obywatelski w 2019 roku dzięki staraniom Klubu Prawo i Sprawiedliwość w Częstochowie.
» 2500 złotych i szansa na pracę w branży. Na studentów i absolwentów czekają staże w Press Glass
» SZKOLNICTWO WYŻSZE. Mamy w Częstochowie Uniwersytet
» W rocznicę 90. urodzin Janusza Gniatkowskiego
» ,,Zbigniew Herbert w szkole i bibliotece"
»  Na co uważać przy pożyczce?

» POLECAJĄ MARGINESY
»  Majowe „Ladies Night” to „Pozycja obowiązkowa” w kalendarzu każdej kobiety!
» Regionalny Ośrodek Kultury zaprasza do udziału w konkursach
»  1 miesiąc ciąży
» BONA FIDE. Chronić żołnierskie groby
» PERYSKOP. Wszystko do czasu
» Groźna grypa – zgony, których można było uniknąć wywiad z ekspertem
» 40 lat "SPLOTU"
» Tydzień życia z niepełnosprawnością
» Dzień strażaka w Szkole Pożarniczej
» Konferencja naukowa: Maskarada historyczna: Aleksander hr. Fredro i Napoleon Bonaparte
» Aż 3 majowe pokazy przedpremierowe pokazy w Cinema City! Uczta dla każdego kinomaniaka!
» Wóz strażacki dla strażaków
» ZAPROSZENIE NA SPOTKANIE Z POSŁEM
» Husaria. Broń wschodnia
» ZDROWE NAWYKI CHRONIĄ PRZED OTYŁOŚCIĄ
» Spektakl na setną roczniće urodzin Janusza Różewicza
» Kto powstrzyma Szwedów w Poznaniu?
» Turystyczna Majówka w Bystrzanowicach Dworze
» Finał Pól Nadziei
» XXX Regionalne Spotkania z Poezją i Prozą Wrażliwość na słowa
» Startuje rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych!
» SZKOŁA PODSTAWOWA NR 41 W CZĘSTOCHOWIE. Szkoła z przyszłością i dla dzieci


r e k l a m a


chemeks rek_in.jpg

Autozamki-2013-11(1x1).jpg

Kulas-internet-2017-3.jpg

autokarowe.jpg

Konstal-2016-01-net.jpg

ban_domy_6 kopia.jpg

MaxBramy-net.jpg

praca w Czestochowie.png

inter.jpg

styks.jpg

RFG Logo 3 Ainter.jpg

chemex.jpg

wagner.jpg

Robotex-net.jpg

PKS_INTE.jpeg

polontex 2016-04 265x351.jpg

Karol-prawoJazdy-int.jpg







r e k l a m a
sprawy społeczne
Klienci zadowoleni z obsługi w ZUS
  wersja do druku            wyślij link znajomemu            inne artykuły tego autora
Ponad 80 proc. klientów jest zadowolonych z osobistego kontaktu z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, doceniając fachowość oraz życzliwość pracowników ZUS – to wynik najnowszego badania PBS. Badanie satysfakcji klientów z obsługi w ZUS prowadzone jest metodą wywiadu telefonicznego od lipca 2015 r. Dotychczas przeprowadzono trzy tego typu badania, każde na grupie 10 tys. osób w podziale: 3 tys. ubezpieczonych, 3 tys. świadczeniobiorców i 4 tys. przedsiębiorców.

W najnowszym, przeprowadzonym w ostatnim kwartale ubiegłego roku – nastąpił zauważalny wzrost zadowolenia z bezpośredniej obsługi w placówkach Zakładu. W porównaniu z poprzednim badaniem pozytywną ocenę zadeklarowało 6 proc. więcej ankietowanych. Usatysfakcjonowanych z obsługi na salach obsługi klienta jest obecnie 83 proc. ankietowanych. Aż 90 proc. badanych doceniło warunki lokalowe w jakich odbywa się obsługa klientów w ZUS, 86 proc. pozytywnie ocenia uprzejmość i życzliwość pracowników, 82 proc. uznało, że informacje są przekazywane klientom w sposób zrozumiały, tyle samo oceniło obsługę w ZUS jako skuteczną. Blisko 90 proc. ankietowanych wyraziło zadowolenie z czasu w jakim byli obsłużeni.
Niezmiennie wysoko, w badaniach PBS oceniane są materiały informacyjne przygotowywane z myślą o klientach ZUS. W kolejnych trzech badaniach, 78 proc. ankietowanych uznało je za wartościowe i profesjonalnie przygotowane. Niewiele mniejsze grono badanych (73 proc.) pozytywnie ocenia jakość i sposób prezentacji informacji na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W porównaniu z wcześniejszym badaniem, o 5 proc., do 69 proc. wzrosła liczba osób zadowolonych z obsługi świadczonej przez Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS. Z kolei obsługę przez Platformę Usług Elektronicznych dobrze ocenia już 67 proc. ankietowanych, o 4 proc. więcej niż w poprzednich dwóch etapach badań.
W podsumowującym pytaniu, o zmianę w jakości obsługi w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, aż 41 proc. ankietowanych odpowiedziało, że się poprawiła. Najlepszą ocenę w tym względzie mieli przedsiębiorcy (56 proc.), a zaraz po nich świadczeniobiorcy (45 proc.). Jedynie wśród grupy ubezpieczonych, która najrzadziej korzysta z usług ZUS, opinia pozostała na niezmienionym poziomie.



R


 Komentarze:
brak komentarzy
Musisz być zalogowany żeby dodawać komentarze do artykułów

o gazecie | redakcja | archiwum | forum | reklama
"Gazeta Częstochowska" - Tygodnik Regionalny. Wydawca: Gazeta Częstochowska sp. z o. o.
Adres redakcji: ul. Równoległa 68, 42-200 Częstochowa tel. (0-34) 366-37-11, fax. 324-65-73,
e-mail: redakcja@gazetacz.com.pl, WWW: http://www.gazetacz.com.pl