Znajdź:
  
Jedyny tygodnik regionalny z tradycjami. Rok założenia 1909.
Zaloguj się
Nowe konto
Środa, 19 września 2018
Januarego i Konstancji
kultura   aktualności   historia   ekologia   medycyna   turystyka   sport   felieton   wizytówki firm   archiwum(450-479)   sprawy społeczne   zdrowie   gospodarka   edukacja   wiadomości   informacje   publicystyka   GMINY I POWIATY   polityka   wywiady   INFORMACJE CZĘSTOCHOWA   INFORMACJE REGION CZĘSTOCHOWSKI   WYDARZENIA CZĘSTOCHOWA   INTERWENCJE CZĘSTOCHOWA   INTERWENCJE REGION CZĘSTOCHOWSKI   finanse   ubezpieczenia   Rolnictwo   Budownictwo   MOTORYZACJA   ROLNICTWO   Z WOKANDY   Gazeta Częstochowa   RODO   FELIETON. CZĘSTOCHOWSKI PATRIOTA   

  Nr 37 (1384) 2018-09-13
  W NUMERZE:
» CZĘSTOCHOWA. Nie filia, a urząd
» „Z piosenką przez świat”
»  DĄBROWA ZIELONA. 74. rocznica bitwy pod Cielętnikami
» Narodowe Czytanie w Gminie Poczesna i odsłonięcie pomnika pamięci
» PŁACE W URZĘDZIE MIASTA I JEDNOSTKACH MIEJSKICH. Na co poszło 9,5 miliona złotych?
» PIERWSZY RAZ O OSTATNIM BOJU
»  Malarstwo „Werniksu”
» NAGRODA DLA PSO MASKPOL
» Szansa na gazyfikację gminy Janów
» „Piękna nasza Polska cała”
» Wiceprezydent Częstochowy Mirosław S. zatrzymany
» Na DK1 spłonęły dwie ciężarówki
» Policjanci uratowali kobiegte z pożaru
» Nowy kierunek na Uniwersytecie Częstochowskim
»  79. rocznica napaści Rosji sowieckiej na Polskę. Pamięć ponad wszystko
» Porażka Włókniarza w pierwszym meczu o brąz


r e k l a m a


chemeks rek_in.jpg

Autozamki-2013-11(1x1).jpg

Kulas-internet-2017-3.jpg

autokarowe.jpg

Konstal-2016-01-net.jpg

ban_domy_6 kopia.jpg

MaxBramy-net.jpg

herb_klubu.png

inter.jpg

styks.jpg

RFG Logo 3 Ainter.jpg

chemex.jpg

wagner.jpg

Robotex-net.jpg

PKS_INTE.jpeg

polontex 2016-04 265x351.jpg







r e k l a m a
INFORMACJE CZĘSTOCHOWA
Zakupy ze smartfonem są łatwiejsze. A co jeśli padnie bateria?
  wersja do druku            wyślij link znajomemu            inne artykuły tego autora
Klienci Galerii Jurajskiej nie muszą się już martwić rozładowanym smartfonem, tabletem czy laptopem. Od niedawna w centrum handlowym działają specjalne stacje ładujące, w których można podpiąć urządzenia i zasilić je. Ma to pomóc w robieniu zakupów… ze smartfonem w ręku. Ten trend jest coraz silniejszy!




Dlaczego kupujemy ze smartfonem?

Aż 83 proc. klientów galerii handlowych korzysta ze smartfonów w czasie zakupów. 42 proc. porównuje w ten sposób ceny np. w sklepach stacjonarnych i on-line, z kolei 31 proc. używa smartfona na zakupach, żeby sprawdzić dostępne w sklepach promocje – podaje Euclid Analytics. - Zmieniają się zwyczaje zakupowe, a smartfon jest w centrum tych zmian. Nie kupujemy już pod wpływem impulsu, ale w przemyślany sposób. Liczą się dla nas recenzje w sieci, liczba like’ów, polecenia i opinie znajomych na Instagramie i Facebooku. Dziś zanim coś kupimy w sklepie stacjonarnym, sprawdzamy to w kilku sklepach internetowych – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.



Ale to nie jedyne aktywności, do jakich podczas zakupów używamy dziś smartfona. Aż 48 proc. SMS-uje do znajomych w trakcie zakupów, często wysyłając przy tym zdjęcia planowanego zakupu. 35 proc. kupując korzysta jednocześnie z Facebooka, udostępniając np. zdjęcia z przymierzalni. 33 proc. sprawdza w Google produkty, które chce kupić. Aż 26 proc. w czasie zakupów korzysta z innych aplikacji m.in. Instagrama, Snapchata. - Kupując chcemy być dziś w stałym kontakcie. Liczy się dla nas możliwość szybkiej konsultacji ze znajomym, sprawdzenie hashtaga produktu czy szybkie przejrzenie opinii na forum internetowym. Korzystamy także z aplikacji udostępnionych przez galerie np. z mapą sklepów czy programem lojalnościowym – przekonuje Bugajczyk.



Ale dzięki smartfonom zakupy stają się nie tylko bardziej zaangażowane, również bardziej ekonomiczne. Powód? Smartfona używamy dziś w dużej mierze do sprawdzania promocji, porównywania cen i poszukiwania rabatów w specjalnych aplikacjach. - Coraz więcej sklepów ma swoje aplikacje, a w nich m.in. kupony rabatowe. Pojawia się także coraz więcej platform rabatowych i promocyjnych. Rabaty odbieramy także mailowo, poprzez SMS-y i powiadomienia push. Korzystamy także z rabatów udostępnianych np. na Facebooku czy Instagramie – wylicza Bugajczyk.



Podładuj telefon i kupuj dalej

Zakupy ze smartfonem to jednak wyzwanie dla galerii handlowych. Rozładowanie się sprzętu może bowiem skutkować zakończeniem zakupów. Brak dostępu do Google, sklepów internetowych czy SMS-ów zniechęca. Dlatego coraz więcej galerii w Polsce tworzy specjalne strefy z portami do ładowania urządzeń moblilnych.



Jedno z takich miejsc powstało właśnie w Galerii Jurajskiej. –Stworzyliśmy specjalną strefę relaksu, w której umieściliśmy kilkanaście tradycyjnych gniazdek oraz portów USB. Można tutaj swobodnie i nieodpłatnie podładować smartfona, ale także tablet i laptopa. Jeśli ktoś nie ma ze sobą kabla do ładowarki może go wypożyczyć – mówi dyrektor Galerii Jurajskiej.



Takie podejście jest coraz częściej spotykane w galeriach handlowych. Specjalne punkty do ładowania urządzeń mobilnych tworzy się dziś m.in. w strefach food court, wyposażając stoliki lub ławki w przyłącza lub stawiając specjalne strefy. W centrach handlowych działają także pobierające niewielką opłatę automaty do ładowania baterii z telefonów. Część galerii umożliwia także wypożyczenie power banków.



- Jeśli smartfon jest dziś integralną częścią robienia zakupów, nie możemy sobie pozwolić na sytuację, w której klient traci to narzędzie. Powstające strefy nie tylko umożliwiają doładowanie baterii, są także miejscami, gdzie można w spokoju sprawdzić oferty, przejrzeć maile, zaktualizować swój profil na Instagramie czy przeglądnąć oferty sklepów internetowych i porównać je np. z cenami w galerii. Taka opcja dla klienta staje się dziś nowym standardem – podkreśla Bugajczyk.


r


 Komentarze:
brak komentarzy
Musisz być zalogowany żeby dodawać komentarze do artykułów

o gazecie | redakcja | archiwum | forum | reklama
"Gazeta Częstochowska" - Tygodnik Regionalny. Wydawca: Gazeta Częstochowska sp. z o. o.
Adres redakcji: ul. Równoległa 68, 42-200 Częstochowa tel. (0-34) 366-37-11, fax. 324-65-73,
e-mail: redakcja@gazetacz.com.pl, WWW: http://www.gazetacz.com.pl